Haul · Travels

Mini holenderski haul

Cześć!

Tak jak zapowiadałam w poprzednim poście przychodzę z mini haulem. Nie jest tego dużo ponieważ z racji ograniczenia bagażowego nie mogłam obkupić się w większe i cięższe rzeczy.

17

Zacznijmy od największego czyli buty.

18
Primark

Takie baletki są modne chyba już od zeszłego roku ale to tej wiosny/latem będzie na nie mega boom! Wiązane w wężowy print, butki w szpic idealnie popełnią wiele wiosennych i letnich stylizacji. Jakość jest nie powalająca bo w końcu to Primark i nie ma co dużo oczekiwać od butów za klika euro ( chociaż zdarzają się takie sytuacje kiedy tanie buty okazują się bardziej wytrzymałe niż niejedne kupione za kupę hajsu)

20
Primark

Kolorowe japonki pod prysznic zawsze się przydadzą.

21

Herbatki Clipper widziałam już w naszych sklepach jednak są dość drogie w porównaniu do innych marek. Przyznam się, że z racji mojego zboczenia zawodowego w sklepie głownie patrze na opakowania, a opakowania tych herbatek są cudowne! Niestety moje trochę ucierpiało w walizce ale nie ujmuje to zawartości torebek.

24
Primark

Pewnie jak każda dziewczyna uwielbiam świeczki. Więc nie mogłam przejść obojętnie koło takiej w uroczym słoiczku o zapachu klementynki i miodu. Tak pachnie obłędnie jak się pali, a dzięki temu, że jest w głębokim słoiczku kot nie pcha tam łapek ( Tak to ten kot którego kawałek widać na zdjęciu. Niestety koteczka ma zapędy na super modelkę i nie sposób wygonić ją z kadru.)

23
Hema

O to jest cudo. Od dawna szukałam niewielkiego (a5) poręcznego szkicownika. Ten spełnia moje kryteria w 200%! Co najfajniejsze ma dwu kolorowe strony, połowa w kremie, połowa w szarym, jakby pakowym papierze. Kartki są na tyle grube, że żaden cienkopis czy tusz nie powinien przebijać. Idealnie sprawdzi się do mojego cyklu ilustracji, które chciałabym zamieszczać tu raz w miesiącu.

192522

Na koniec rzeczy kosmetyczne. Gąbeczki a’la Beauty blender z Primarka. Przyznam się, że to moja pierwsza okazja do wypróbowania nakładania podkładu takimi gąbeczkami i bardzo mi się do podoba. Dużo szybciej niż pędzlem, tyle tylko, że zużywa się dużo więcej produktu.

Chusteczki do demakijażu z Primarka. Rodzajów jest wiele, skuszona jakimiś opiniami w internecie postanowiłam sama je wypróbować. Zapach mają trochę chemiczny ale robią to co robić powinny czyli oczyszczają skórę.

Pędzel do blenderownia z Hema. Niedrogi fajny pędzel, miło się nim blenduje. Do mojego totalnie nie profesjonalnego makijażu sprawdzą się idealnie:)

Pomadka ochronna, Primark. Tak jak w moim domu nie może zabraknąć jajek, mleka i papieru toaletowego, tak nie mogę żyć bez pomadki ochronnej w moim otoczeniu ( a najlepiej kilku pomadek w każdej kieszeni). Pomadka ładnie pachnie, dobrze nawilża usta i tyle:)

Na koniec wspomnę jeszcze o sześciopaku skarpetek, bo jak wiadomo majtków i skarpetków nigdy za wiele:)

K.

 

Follow my blog with Bloglovin

2 thoughts on “Mini holenderski haul

Skomentuj

