Bez kategorii

Rossmann, Natura promocje 2016. Moje zdobycze.

Cześć!

Dzisiaj post o tym co udało mi się kupić na wielkiej promocji w Rossmannie i Naturze.

Każdą rzecz testuję już od jakiegoś czasu i mam dla Was parę rzeczy naprawdę godnych polecenie i niestety również buble ( po prostu te kosmetyki mi się nie sprawdziły).

DSC_0746

PODKŁAD AA MAKE UP- LUMI

Bardzo dobre podkłady. Mówię u o wszystkich wersjach- festem fanką MATT. Podkład o fajnej lekkiej konsystencji. Krycie dobre, nie przepadam za dużym kryciem bo tez takiej potrzeby nie mam. To wersja z elektem rozświetlenie i faktycznie tak działa, dając naturalny, świeży, wiosenny blask. A co najważniejsze produkt bardzo niedrogi bo jakieś 13 zł w regularnej cenie.

DSC_0747

MASKARA LOVELY- PUMP UP

Kto nie zna niech żałuje! Zakupu pierwszego opakowanie tej maskary dokonałam na poprzednich promocjach po namowie zacnej koleżanki, Guru kosmetycznego – Ciotki Alicji, i od razu stała się moim faworytem wśród tuszów do rzęs. Robi wszystko- wydłuża, pogrubia, rozczesuje, podkręca i nie kruszy się! Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że robi dokładnie to samo co Maybelline Lash Sensational, a kosztuje 1/3 ceny-  11 zł w cenie regularnej.

DSC_0748

DSC_0757

NIVEA CARE&COLOUR – RED

I tu nowość. Od jakiegoś czasu szukałam pomadki która w momentach kiedy w ciągu długiego, męczącego dnia doda mi trochę koloru na twarzy. Jeżeli cenisz delikatny naturalny elekt lekko zaczerwienionych ust jak po zjedzeniu malin czy truskawek, to gorąco polecam ten produkt! Podoba mi się to, że kolor można stopniować od leciuśko muśniętych różem ust bo bardziej intensywnej czerwieni, jednak z zachowanie naturalnego looku. Kolor kolorem ( pomadka dostępna w 2 innych wersjach- nude oraz coś jakby perłowej- co kto lubi) ale nawilżenie ust jest pierwsza klasa. Miałam takiego fuksa, że trafiłam na promocje od regularnej ceny, a do tego -49%, więc udało mi się kupić produkt za 3,5 zł. W regularnej cenie 9,5 zł.

BLISTEX- RASPBEERY  LEMON BLAST

Nie będę długo rozpisywać  się o tym produkcie ponieważ jest to po prostu dobra pomadka ochronna o super zapachu malin z cytryną. Zapach utrzymuję się dość długo i miło czuć go pod nosem w ciągu dnia. Jeżeli obliżemy usta, poczujemy bardzo miły smak pomadki. Cena ok 10 zł.

DSC_0749

MISS SPORTY- CAT’S EYES LINER

No i pierwszy bubel. Zachciało mi się eyelinera w pisaku, którego totalnie nie umiem używać-kupiłam z nadzieją, że się nauczę. Stety albo niestety jedyny potrafię obsługiwać eyelinery jedynie w pędzelkach. Wszystko byłoby dobrze, używanie pisaka nawet szło mi nieźle, jednak ten produkt totalnie nie trzyma się oka. Rozmywa się, odbija na powiece no na imprezę nie zaryzykowałabym takiego makijażu. Cena regularna 16 zł.

DSC_0750

ROZŚWIETLACZ WIBO-  DIAMOND ILLUMINATOR

Kto słyszał o tym rozświetlaczu ten wie, że jest to produkt godny polecenia. Jednak z moim ostatnim pechem do rozświetlaczy ten po przyniesieniu do domu pokruszył się:< Regularna cena 10 zł.

DSC_0751

LOVELY- BROWS GEL CREATOR

Dla mnie te wielkie promocje w Rossmannie to możliwość przetestowania kilku kosmetyków za dużo niższą cenę. Postanowiłam wypróbować maskarę do brwi, która okazała się totalnym hitem! Polecam każdej która lubi naturalne, lekkie podkreślenie brwi. Maskara daje lekki kolor, co trochę przyciemnia brwi, dobrze rozczesuje i nadaje im kształt. Cena regularna ok 9 zł.

DSC_0752

LOVELY- NATURAL BEAUTY BLUSHER

Po prostu róż. W miłym wiosennym jasnym kolorze z mikro efektem rozświetlenia. Podoba mi się w nim to, że można budować intensywność koloru i nadać skórze trochę świeżego wiosennego blasku. 10 zł.

DSC_0753

BŁYSZCZYK SENSIQUE NUDE

Błyszczyk, najzwyklejszy w kolorze nude, pasuje do wszystkiego. Produkt bardzo napigmentowany, nie skleja ust, bardzo dobrze się nosi bo konsystencja jest lekka. Cena 8 zł.

DSC_0754

LOVELY- CREAMY COLOR

Tą pomadkę zobaczyłam kiedyś u jakieś youtuberki, która mocno zachwalała produkt. I ja również zachwalam. Bardzo miło się nakłada dzięki kremowej konsystencji, nie wysusza ust, a kolor jest boski. Polecam! Cena regularna 11 zł.

DSC_0756

RIMMEL- BB CREAM RADIANCE

Kiedy robi się cieplej i w lecie rezygnuje z podkładów na rzecz BB Creamów. Tym razem postanowiłam wypróbować te z Rimmela. Mają dość gęstą konsystencję więc spokojnie można zrezygnować z wcześniejszego nałożenia kremu nawilżającego. Bardzo podoba mi się efekt rozświetlenia na twarzy, bardzo świeży i zdrowy blask. Radzę nie nakładać dużo produktu naraz ponieważ z racji gęstej konsystencji robi maskę. Ja przygotowując się na lato kupiłam 2 odcienie, na pozimowego bladziocha oraz ciemniejszy kiedy już troszkę się opale:) Cena regularna 24 zł.

DSC_0758

MAYBELLINE COLOR TATOO

Produkt na pewno większości znany. Ja dopiero na zakup zdecydowałam się teraz ponieważ własnie ten kolor brązu/starego złota był z reguły wyprzedany. Od razu stał się moim ulubieńcem. Ja po prostu nakładam go na cała powiekę palcem, wklepując delikatnie blenduję i gotowe. Mega efekt w kilka sekund. Produkt jest trwały, pięknie opalizuje. Cena regularna to 26 zł.

DSC_0759

MY SECRET LIP LINER

Nie wiem jak wy ale ja noszę konturówki normalnie jak pomadki. Są one dużo trwalsze niż pomadki. Konturówka z My Secret w kolorze czerwonego wina bardzo przypadła mi do gustu. Jest dość miękka więc dobrze się ją nakłada, totalnie nie czuć jej na ustach,trwałość jest taka sobie, więc warto mieć taką kredeczkę w torebce:) Cena 7,5 zł.

DSC_0760

KOREKTOR MISS SPORTY- PERFECT STAY

Co tu dużo mówić. Jak na razie mój ulubiony korektor. Dobrze kryje, nie robi mi ciasta na twarzy, trwałość ma również niezłą. Ja akurat zakupiłam kolor ciemniejszy właśnie z myślą o wakacjach:) cena 12 zł.

DSC_0761

WIBO JUICY COLOR LIPSTICK

Wydaje mi się, że to tegoroczna nowość w szafie Wibo ponieważ wcześniej tego nie widziałam. Jest to pomadka z balsamem z masłem shea. Bardzo dobrze nawilża, obłędny zapach oraz bardzo intensywny kolor. Niestety z racji tego, że jest to nawilżający balsam trwałość kolory jest dość słaba. Cena 12 zł.

DSC_0762

WIBO NUDE LIPS

Kredka z tej serii znalazła się w moich ulubieńcach kwietnia tutaj. Oczywiście dalej jest moim ulubieńcem a nowy odcień wpadający w róż świetnie nadaje się do wiosennego makijażu. Cudownie się rozprowadza, bardzo długo utrzymuje na ustach i kosztuje jedynie ok 7 zł.

I to tyle z moich zakupów. A co wam udało się upolować w tym roku?  Jakieś produkty godne polecenie?:)

K..

 

 

 

 

One thought on “Rossmann, Natura promocje 2016. Moje zdobycze.

  1. Kozi, prosimy o testowanie produktu na twarzy! Chętnie zobaczyłabym jak taki produkt np. pomadka wygląda na Twoich obłędnych ustach 😉

    Polubienie

Skomentuj

