Bez kategorii

Do trzech razy sztuka.

DSC_0014

Trzy tusze różnych firm. Trzy totalnie różne ceny. Trzy prawie identyczne silikonowe szczoteczki. I jeden faworyt.

DSC_0015

L’OREAL VOLLUME MILLION LASHES NOIR FELINE

Zacznijmy od najdroższej maskary jaka kiedykolwiek zawitała w mojej kosmetyczce. Żeby było zabawnie nie zapłaciłam za nią ani grosika, ponieważ udało wygrać mi się jakiś mały konkursik z youtuba i taka maskara trafiła w moje ręce. Z czego bardzo się ciesze ponieważ w życiu nie zapłaciłabym za maskarę ok 60 zł ( 18 euro- Podaję ceny też w euro. Tak w ogóle kosmetyki w Holandii są dość drogie,, ale o tym co gdzie i po ile znaleść znajdzie się w kolejnym poście:)). Dlaczego? Ponieważ totalnie nie warto.  Nie mam wielkiego WOW, nie ma miliona lashes. Jest po prostu zwyczajna maskara ze silikonową szczoteczką wygiętą w banana o dziwnym zapachu. Ładnie rozczesuje rzęsy, wydłuża, pogrubia, nie kruszy się. Bardzo fajna jeżeli masz wolne 70 zł to zachęcam ale równie dobrze możesz kupić maskarę poniżej.

DSC_0022

MAYBELLINE LASH SENSATIONAL

Jak wielka fanka tych żółtych maskar z „Mejbelina” postanowiłam trochę zaszaleć i spróbować czegoś innego. Zachęcona pozytywnymi opiniami tym razem skusiłam się na Lash Sensational i ta maskara przez dość długi czas była moim ulubieńcem. Cena przystępna ok 36 zł (16 euro). Szczoteczka identyczna jak u L’oreala, może troszkę inny kąt wygięcia ale robi to samo. Ale zawsze można wybrać coś co zadowoli efektem oraz nasz portfel na tym nie ucierpi.

DSC_0019

LOVELY PUMP UP

O tej maskarze dowiedziałam się dzięki mojej serdecznej koleżance Alicji- mojemu guru urodowemu, osobie która pokazała mi, że istnieje coś takiego jak pędzle dodo makijaż:)

Silikonowa szczoteczka wygięta w banana- jest.

Pogrubienie, rozczesanie i wydłużenie rzęs – jest.

Oddech dla portfela – jest (11 zł- niedostępna w Holandii:<).

Zadowolenie z efektu- jest.

Na koniec pokaże jeszcze zdjęcie szczoteczek żeby oddać to jak bardzo podobne są.

DSC_0033

K.

 

 

 

Skomentuj

